نسرین نیوز

نسرین نیوز یک وبلاگ خبری است که در زمینه اخبار ایران و جهان فعالیت می کند

نسرین نیوز

نسرین نیوز یک وبلاگ خبری است که در زمینه اخبار ایران و جهان فعالیت می کند

چگونه در ترکیه شرکت ثبت کنیم؟

نمی دانم از این اطلاع دارید یا نه، اگر قصد راه اندازی هر کسب و کاری را در ترکیه دارید بایستی شرکت ثبت کنید حتی سوپر مارکت.

بسیاری از ایرانیان برای اخذ پاسپورت ترکیه از طریق ثبت شرکت اقدام می کنند، اگر با پاسپورت ترکیه آشنایی ندارید ما در ادامه به شما توضیحات لازم را خواهیم داد.


در این مقاله نیز مانند مقاله های قبلی با نسرین نیوز همراه باشید.

ادامه مطلب ...

برای مشاهده نتایج لاتاری 2022 چه باید کرد؟

اگر شما هم لاتاری 2022 را ثبت نام کرده باشید احتمالا دغدغه این را نیز خواهید داشت که چطور باید نتایج لاتاری را مشاهده کنم.

اول اینکه من به شما پیشنهاد می دهم برای مشاهده نتایج لاتاری اینجا کلیک کنید ولی اگر بنا به دلایلی نخواستید به این صورت نتایج لاتاری را مشاهده کنید بهتر است با داشتن تمام اطلاعات خودتان به موسسه های مهاجرتی یا مراکز ثبت نام لاتاری مراجعه کنید.

البته اگر در سایت اصلی لاتاری ثبت نام کرده باشید می توانید به آدرس https://dvprogram.state.gov مراجعه کنید و پس از وارد کردن کد پی گیری خود وضعیت برنده شدن خود را مشاهده کنید. در ادامه با نسرین نیوز همراه باشید تا بیشتر این مورد را بررسی کنیم.

ادامه مطلب ...

آیا ورزشکارن و نخبگان می توانند به راحتی مهاجرت کنند؟

یکی از راه های اخذ اقامت در کشور های خارجی این است که شما ورزشکار یا نخبه باشید. هر ساله کسانی که در کنکور رتبه های اول تا سوم را بدست می آورند از طرف دانشگاه های سرآمد خارجی، مخصوصا دانشگاه ها آمریکایی دعوت می شوند.

دانشگاه های آمریکایی هر ساله نفرات برتر کنکور هر کشور مخصوصا ایران را رصد می کنند تا بهترین های هر سال را جذب کنند و در اغلب موارد هم موفق می شوند دانشجو را جذب کنند.

دانشگاه هایی آمریکایی یا نه هر دانشگاه high level در دنیا تمام امکانات را برای نخبگان آماده می کنند تا به رایگان و حتی با دریافت حقوق ماهانه به آن کشور رفته و درس بخوانند.

البته فقط و فقط این دانشجویان نیستد که نخبه محسوب می شوند، بلکه تمام ورزشکاران حرفه ای مانند ورزشکاران المپیکی و جهانی نیز جزء نخبگان ورزشی محسوب می شوند.  حالا که بحث ورزش پیش آمد لازم است بگوییم که برای مشاهده اخبار و مقالات ورزشی به وبلاگ ما سر بزنید. 

در این مقاله از نسرین نیوز قصد داریم نحوه اخذ ویزای نخبگان را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب ...