نسرین نیوز

نسرین نیوز یک وبلاگ خبری است که در زمینه اخبار ایران و جهان فعالیت می کند

نسرین نیوز

نسرین نیوز یک وبلاگ خبری است که در زمینه اخبار ایران و جهان فعالیت می کند

اثرات کرونا در صنعت گردشگری

می‌توان گفت که بیش از یک سال است ویروس کرونا صنعت گردشگری جهان را از کار انداخته است. وضعیت گردشگری در آسیا و اروپا بسیار آشفته است. فعالان حوزه گردشگری از این وضع بسیار نگران هستند و به دنبال راهی برای رفع این مشکل می‌گردند.

ویروس کرونا باعث شده است تا اکثر هتل ها خالی از مسافر، پروازهای هواپیمایی لغو و موزه‌ها و اماکن تاریخی بسته شود. کارشناسان این حوزه، خسارات ناشی از این ویروس را میلیاردی تخمین زده‌اند.



بیشتر بدانید: سیستم بهداشتی درمانی کانادا 


  ادامه مطلب ...

سیستم بهداشتی درمانی کانادا

سیستم مراقبت های بهداشتی کانادا از اصلاحات پویا و جامعی است که طی 4 دهه گذشته انجام شده و پیشرفت چشمگیری داشته است و در پاسخ به تغییرات در پزشکی و در کل جامعه ادامه خواهد داشت.

اصول اولیه به جای توانایی پرداخت، همان پوشش جهانی خدمات مراقبت های بهداشتی پزشکی ضروری است که بر اساس نیاز ارائه می شود.

کسانی که شهروند کانادا یا مقیم دائم آن هستند، می توانند تقاضای بیمه سلامت عمومی انجام دهند که با استفاده از این بیمه نیازی به پرداخت هزینه های خدمات بهداشتی و درمانی نیستند و اکثر این هزینه ها به صورت رایگان است.  ادامه مطلب ...

فوتبالیست‌های معروفی که مهاجرت کرده‌اند


در جهان فوتبال معیارهای متفاوتی وجود دارد که صلاحیت یک فوتبالیست را در عرصه های بین المللی مشخص می کند. به طور معمولا بازیکنان مجاز به نمایندگی کشوری هستند که در آن متولد شده اند. اما علاوه بر این، بازیکنان می توانند نماینده کشوری باشند که پدر یا مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ بیولوژیکی آنها در آن کشور متولد شده باشند. همچنین بازیکنان می توانند نماینده کشوری باشند که از آن کشور تابعیت دریافت کرده باشند.

با یک نگاه اجمالی به فرصت هایی که بازیکنان داشته اند، می توان به این موضوع پی برد که بسیاری از بازیکنان به جای انتخاب کشور اصلی خود که در آن متولد شده اند، کشوری را برای بازی انتخاب کرده اند که به آن مهاجرت کرده اند.  ادامه مطلب ...