نسرین نیوز

نسرین نیوز یک وبلاگ خبری است که در زمینه اخبار ایران و جهان فعالیت می کند

نسرین نیوز

نسرین نیوز یک وبلاگ خبری است که در زمینه اخبار ایران و جهان فعالیت می کند

شما هم در لاتاری 2022 شرکت می کنید؟

سلام دوستان

امیدوارم حالتان خوب باشد.

من نسرین هستم و چند سالی است ساکن امریکا هستم. من در کالیفرنیا زندگی می کنم و بسیار از زندگی جدید ام راضی هستم.

هدف من از نوشتن این مقاله این بود که به هموطنان ایرانی ام این خبر را بدم که ثبت نام لاتاری 2022 تا چند روز دیگر شروع خواهد شد.

دیروز درسایت quora دیدم که یکی از بچه های ایرانی پرسیده بود که اگر در لاتاری برنده شویم به ما اقامت آمریکا می دهند یا پول نقد.

امروز کلا در این باره با شما صحبت خواهم کرد پس با ما همراه باشید.

  

ببنید بچه ها لاتاری گرین کارت آمریکا یک قرعه کشی است بین تمام کسانی که درآن ثبت نام کرده اند و برای شرکت در آن هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

برای ثبت نام در لاتاری 2022 هم فقط لازم است وارد سایت https://dvlottery.state.gov شوید و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنید. فقط کافیست مدارک زیر را داشته باشید.

مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری

کل اطلاعتی که شما برای ثبت نام می خواهید موارد زیر است.

  • اطلاعات پاسپورت متقاضی
  • اطلاعات شناسنامه متقاضی
  • آدرس محل زندگی متقاضی
  • میزان تحصیلات متقاضی
  • وضعیت تاهل و فرزند متقاضی
  • ایمیل و شماره تماس متقاضی
  • اطلاعات شناسنامه همسراطلاعات شناسنامه فرزندان

پس از ثبت نام در سایت لاتاری به شما یک صفحه مبتی بر تایید ثبت نام نشان داده می شود و کلا کار تمام می شود.

اما می رسیم سر اینکه لاتاری که در پول برنده می شویم چی هست؟ :)

ببینید دوستان با این سوال  کلا قضیه فرق می کند، لاتاری آمریکا که در آن به شما گرین کارت می دهند با لاتاری یا بخت آزمایی که برنده پول می شوید کلا متفاوت است.

در بخت آزمایی که آن هم به لاتاری مشهور است شما یک سری بلیط می خرید و این بلیط ها در آخر هر ماه قرعه کشی می شود و اگر شما برند شوید برنده چند میلیون دلار می شوید.


پس اگر درست منظور بنده را متوجه شده باشید باید فهمیده باشید که این دو به دلیل شباهت اسمی که دارند دو چیز مختلف هستند.

حالا در این میان برخی افراد سودجو می خواهند در این شرایط بد اقتصادی از ناآگاهی مردم سوء استفاده کنند و با این بهانه ها که اگر برنده لاتاری شوید هم اقامت می گیرید و هم چند میلیون دلار پول گیر شما می آید.

من از همین جا به شما می گویم اصلا این طور نیست اتفاقا مهاجرت به یک کشور دردسر های خاص خودش را دارد شما باید یک زندگی را از نو شروع کنید.

خیلی رویایی فکر نکنید.

اما در این میان من سعی می کنم چندموسسه خوب برای ثبت نام کردن در لاتاری به شما پیشنهاد کنم.

اولی موسسه حامی مهاجر است که این موسسه در ایران است. این موسسه در ثبت نام لاتاری بسیار موفق بوده، چرا این مورد را گفتم؟ به این خاطر که ثبت نام در لاتاری از ایران گاها با مشکلاتی رو به رو می شود.

مثلا سایت به مشکل و ارور می خورد و هزار داستان دیگر اما دوستانی که توسط این موسسه یعنی حامی مهاجر اقدام به ثبت نام لاتاری کرده بودند می گفتند که مشکلی برایشان پیش نیامد و  بعد از برنده شدن ( عجب شانسی :))))) ) کارشناسان موسسه به آنها مشاوره دادند که چطور در مصاحبه موفق عمل کنند.

من لینک سایت این مجموعه را قرار میدم تا اگر برخی از دوستان این مجموعه را نمی شناسند حتما در زمینه لاتاری به آنها مراجعه کنند.

خلاصه اینطور من همه چیز را برای شما باز کردم امیداورم از این مطلب استفاده کرده باشید.


لینک

https://hamimohajer.com/immigration/usa/dv-lottery/register-dv-lottery-program

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد